.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا برنامه نود قطع شد؟

برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن بفرستد.

به گزارش خبر آنلاین در حالیکه دیشب عادل فردوسی پور داشت در مورد فوتبال ساحلی و اتفاقات پشت پرده آن حرف می زد به یکباره برنامه نود قطع شد و شبکه سوم فینال بازی های آسیایی سال نود را روی آنتن برد.
این اتفاق در حالی افتاد که عادل فردوسی پور وقتی رضا علی رضا رییس کمیته فوتبال ساحلی داشت از سر جایش بلند می شد خطاب به او گفت:«آقا کجا؟هنوز برنامه تمام نشده است!»که رضا علی رضا هم گفت:«چایی نمی رم،داشتم خودم را روی صندلی جابجا می کردم.»
اما به یکباره برنامه نود قطع شد و انتظارات برای روی آنتن آمدن این برنامه فایده ای نداشت!هنوز هم مشخص نیست که چرا دیشب برنامه نود به یکباره قطع شد و به جای آن بازیهای آسیایی بانکوک پخش شد؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 شهريور 1390
چون زمان برنامه تمام شده بود.نمی دانم چرا شما که برنامه را ندیدید بی جهت شایعه پراکنی می کنید.در وسط برنامه کشتی عبدولی پخش شد و فردوسی پور انتظار داشت آن 10دقیقه ی کشتی را به برنامه اضافه کنند اما این کار عملی نشد. ضمنا" برنامه وسط بحث تمام نشد بلکه بحث خاتمه یافته بود و برخی از پشت پرده ها مشخص شد.و در میان پخش بازی صبا-ملوان برنامه قطع شد و ابتدا تبلیغ فیلم 5شنبه ی شبکه ی 3 و بعد انیمیشن هشدار های مبحث19 پخش شد بعد فوتبال قدیمی.درست اطلاع رسانی کنید!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.835 seconds.